Запис Детальніше

Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
 
Creator Лабурцева, О.І.
 
Subject Економіка та управління національним господарством
 
Description У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в
торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку.
В статье исследованы научные подходы к определению современной концепции маркетинга в торговле
в условиях информатизации национальной экономики
и преодоления информационной асимметрии рынка.
In the article the modern academic approaches to marketing defining in trade are explored in the conditions of
national economics informatization and information asymmetry overcoming.
 
Date 2013-08-15T07:53:09Z
2013-08-15T07:53:09Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088
330
 
Language uk