Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
|
|
Creator |
Лабурцева, О.І.
|
|
Subject |
Економіка та управління національним господарством
|
|
Description |
У статті досліджено наукові підходи до визначення сучасної концепції маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки та подолання інформаційної асиметрії ринку. В статье исследованы научные подходы к определению современной концепции маркетинга в торговле в условиях информатизации национальной экономики и преодоления информационной асимметрии рынка. In the article the modern academic approaches to marketing defining in trade are explored in the conditions of national economics informatization and information asymmetry overcoming. |
|
Date |
2013-08-15T07:53:09Z
2013-08-15T07:53:09Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки / О.І. Лабурцева // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 40-41. — Бібліогр.: 8 назв. — укp.
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48088 330 |
|
Language |
uk
|
|