Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
|
|
Creator |
Потапюк, І.П.
|
|
Subject |
Економіка та управління підприємствами
|
|
Description |
У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики підприємств сфери фізичної культури та спорту. В статье определены и охарактеризованы основные элементы комплекса маркетинга предприятий сферы физической культуры и спорта. Обоснована целесообразность их применения в целях диагностики предприятий сферы физической культуры и спорта. The article identified and characterized the basic tools of the marketing enterprise sphere of physical culture and sports. The expediency of their application for diagnostics business sphere of physical culture and sports. |
|
Date |
2013-08-15T07:58:36Z
2013-08-15T07:58:36Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092 658.8:796 |
|
Language |
uk
|
|