Запис Детальніше

Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту
 
Creator Потапюк, І.П.
 
Subject Економіка та управління підприємствами
 
Description У статті визначено та охарактеризовано основні елементи комплексу маркетингу
підприємств сфери фізичної культури і спорту. Обґрунтовано доцільність їх застосування з метою діагностики
підприємств сфери фізичної культури та спорту.
В статье определены и охарактеризованы основные элементы комплекса маркетинга предприятий
сферы физической культуры и спорта. Обоснована
целесообразность их применения в целях диагностики
предприятий сферы физической культуры и спорта.
The article identified and characterized the basic tools
of the marketing enterprise sphere of physical culture and
sports. The expediency of their application for diagnostics
business sphere of physical culture and sports.
 
Date 2013-08-15T07:58:36Z
2013-08-15T07:58:36Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Особливості застосування комплексу маркетингу на підприємствах сфери фізичної культури і спорту / І.П. Потапюк // Економiчний часопис-XXI. — 2011. — № 11-12. — С. 58-60. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48092
658.8:796
 
Language uk