Запис Детальніше

Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
 
Creator Герасимяк, Н.В.
 
Subject Економіка та управління національним господарством
 
Description Розглянуто сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» й методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів. Систематизовано існуючі підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Рассмотрены содержание понятия «эффективность маркетинговой деятельности» и методические подходы к оценке эффективности маркетинговых мероприятий промышленного предприятия. Доказана необходимость постоянной и всесторонней оценки эффективности маркетинговых мероприятий. Систематизированы существующие подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности предприятия.
The essence of the term «marketing efficiency» and methodological approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises are researched. The necessity of continuous and comprehensive evaluation of the effectiveness of marketing activities is proven.The existing approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities of the enterprise are systemized.
 
Date 2013-08-17T18:32:38Z
2013-08-17T18:32:38Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства / Н.В. Герасимяк // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 5-6. — С. 40-43. — Бібліогр.: 16 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48289
658.45
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України