Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії
|
|
Creator |
Зернецька, О.В.
|
|
Subject |
Світове господарство і міжнародні економічні відносини
|
|
Description |
У статті досліджуються основні стратегії потужних компаній ІКТ та медіа імперій під час і після глобальної економічної кризи, розглядається їх взаємодія, аналізуються результати багатомільярдних інтеракцій у цій сфері. В статье исследуются основные стратегии мощных компаний ИКТ и медиа империй во время и после глобального экономического кризиса, рассматривается их взаимодействие, анализируются результаты многомиллиардных интеракций в этой сфере. In this article the main strategies of the most powerful ICT companies and media empires during and after the global economic crises are investigated; the interaction between them is specified and the results of this multibillions interplay are analyzed. |
|
Date |
2013-08-18T09:36:59Z
2013-08-18T09:36:59Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 3-5. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
1728-6220 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48311 339.9.012:316.774 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економiчний часопис-XXI
|
|
Publisher |
Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України
|
|