Запис Детальніше

Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії
 
Creator Зернецька, О.В.
 
Subject Світове господарство і міжнародні економічні відносини
 
Description У статті досліджуються основні стратегії потужних компаній ІКТ та медіа імперій під
час і після глобальної економічної кризи, розглядається їх взаємодія, аналізуються результати багатомільярдних інтеракцій у цій сфері.
В статье исследуются основные стратегии мощных
компаний ИКТ и медиа империй во время и после глобального экономического кризиса, рассматривается
их взаимодействие, анализируются результаты многомиллиардных интеракций в этой сфере.
In this article the main strategies of the most powerful
ICT companies and media empires during and after the
global economic crises are investigated; the interaction
between them is specified and the results of this multibillions interplay are analyzed.
 
Date 2013-08-18T09:36:59Z
2013-08-18T09:36:59Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Антикризові стратегії в медіа-сфері та секторі ікт світової економіки: специфіка взаємодії / О.В. Зернецька // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 3-5. — Бібліогр.: 5 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48311
339.9.012:316.774
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України