Запис Детальніше

Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
 
Creator Лобанова, В.А.
Бунтова, Н.В.
 
Subject Економіка туризму
 
Description На основі аналізу сучасної ситуації на ринку туристичних послуг України авторами статті обґрунтовано
необхідність і актуальність використання бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств галузі туризму.
На основе анализа современной ситуации на рынке
туристических услуг Украины авторы статьи обосновывают необходимость и актуальность использования бенчмаркинга при формировании имиджа предприятий отрасли туризма.
In the article coming from the analysis of modern situation on the market of tourist services of Ukraine, the authors
grounded a necessity and actuality of the use of benchmarking in the formation of the image of the tourism industry
enterprises.
 
Date 2013-08-18T09:48:18Z
2013-08-18T09:48:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу / В.А. Лобанова, Н.В. Бунтова // Економiчний часопис-XXI. — 2012. — № 7-8. — С. 64-67. — Бібліогр.: 11 назв. — укp.
1728-6220
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/48315
339.13.017:658.8.012.12
 
Language uk
 
Relation Економiчний часопис-XXI
 
Publisher Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України