Запис Детальніше

Построение модели дистанционного образования на основе системной методологии

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Построение модели дистанционного образования на основе системной методологии
 
Creator Панкратова, Н.Д.
Хохлов, В.Ю.
 
Subject Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи
 
Description Предложена структура системы дистанционного обучения, которая дает возможность реализовать концепцию активного обучения и обеспечить новый уровень взаимоотношений «обучающийся–преподаватель–учебное заведение». Разработана модель информационных взаимосвязей системы дистанционного образования, на основе которой можно оценивать результативность обучения по данным обратной связи, обеспечивать согласование целей и задач обучения различных категорий пользователей, использовать опыт прошлого обучения для повышения качества текущего обучения, реализовывать индивидуализацию учебного процесса и централизацию хранения данных обучения.
Запропоновано структуру системи дистанційної освіти, що дає можливість реалізувати концепцію активного навчання і забезпечити новий рівень взаємовідношень «навчающийся–викладач–учбовий заклад». Розроблено модель інформаційних взаємозв'язків системи дистанційної освіти, на основі якої можна оцінювати результативність навчання за даними зворотного зв’язку, забезпечувати узгодження цілей та задач навчання різних категорій користувачів, використовувати досвід минулого навчання для підвищення якості поточного навчання, реалізовувати індивідуалізацію навчального процесу і централізацію збереження даних навчання.
The structure of the system for distance education which enables to realize the concept of active training and to provide a new level for mutual relations «training–teacher–educational institutian» is offered. A model for information interrelations of the system of distance education on the basis of which it is possible to estimate productivity of training according to a feedback is developed to provide coordination of purposes and tasks for training of various categories of users, to make use of experience of the previous training for improvement of quality of current training, to realize individualization of the educational process and centralization of training data storage.
 
Date 2013-10-07T22:21:00Z
2013-10-07T22:21:00Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Построение модели дистанционного образования на основе системной методологии / Н.Д. Панкратова, В.Ю. Хохлов // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2002. — № 3. — С. 85-98. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1681–6048
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50234
681.518
 
Language ru
 
Relation Системні дослідження та інформаційні технології
 
Publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України