Запис Детальніше

Перспективы развития естественно-языковых технологий

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективы развития естественно-языковых технологий
 
Creator Кисленко, Ю.И.
 
Subject Прогресивні інформаційні технології, високопродуктивні комп’ютерні системи
 
Description Рассматривается класс информационных технологий обработки естественно-языковой информации. В общем случае подобные системы моделируют речевое поведение человека, и их информационное ядро должно представляться совокупностью лингвистического процессора и базы знаний, работающих друг на друга. С позиций предложенной автором формальной модели языка анализируются перспективы информационных технологий указанного класса.
Розглядається клас інформаційних технологій опрацювання природно-мовної інформації. У загальному випадку подібні системи моделюють мовну поведінку людини, і їх інформаційне ядро повинне спиратися на лінгвістичний процесор та базу знань, що працюватимуть одне на одне. З позицій запропонованої автором формальної моделі мови аналізуються перспективи інформаційних технологій вказаного класу.
A class of information technologies, oriented at natural language processing is investigated. Such systems, generally, model the human speech activity, and their information core consists of a lingual processor and knowledge data, working for each other. Perspectives for this class of information technologies are analyzed from the viewpoint of the formal model of language offered by the author.
 
Date 2013-10-10T21:05:54Z
2013-10-10T21:05:54Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Перспективы развития естественно-языковых технологий / Ю.И. Кисленко // Систем. дослідж. та інформ. технології. — 2004. — № 2. — С. 35-46. — Бібліогр.: 18 назв. — рос.
1681–6048
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/50338
004.934: 007: 811
 
Language ru
 
Relation Системні дослідження та інформаційні технології
 
Publisher Навчально-науковий комплекс "Інститут прикладного системного аналізу" НТУУ "КПІ" МОН та НАН України