Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
|
|
Creator |
Хаминіч, С.Ю.
Пирог, О.В. |
|
Subject |
Оцінка наукової діяльності
|
|
Description |
Розкрито сутність маркетингової діяльності вищих навчальних закладів, обґрунтовано розширений маркетинговий комплекс й сукупність суб’єктів та об’єктів маркетингової діяльності вищих навчальних закладів.
Раскрыта сущность маркетинговой деятельности высших учебных заведений, обосновано расширенный маркетинговый комплекс, совокупность субъектов и объектов маркетинговой деятельности высших учебных заведений. The article revealed the essence of marketing activities of higher educational institutions, advanced set of marketing mix and marketing subjects and objects of higher education are grounded. |
|
Date |
2013-11-09T20:30:50Z
2013-11-09T20:30:50Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / С.Ю. Хаминіч, О.В. Пирог // Проблеми науки. — 2012. — № 7. — С. 39-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
XXXX-0119 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51059 338.45 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Проблеми науки
|
|
Publisher |
Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України
|
|