Запис Детальніше

Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
 
Creator Хаминіч, С.Ю.
Пирог, О.В.
 
Subject Оцінка наукової діяльності
 
Description Розкрито сутність маркетингової діяльності вищих навчальних закладів, обґрунтовано розширений маркетинговий комплекс й сукупність суб’єктів та об’єктів маркетингової діяльності вищих навчальних закладів.
Раскрыта сущность маркетинговой деятельности высших учебных заведений, обосновано расширенный маркетинговый комплекс, совокупность субъектов и объектов маркетинговой деятельности высших учебных заведений.
The article revealed the essence of marketing activities of higher educational institutions, advanced set of marketing mix and marketing subjects and objects of higher education are grounded.
 
Date 2013-11-09T20:30:50Z
2013-11-09T20:30:50Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів / С.Ю. Хаминіч, О.В. Пирог // Проблеми науки. — 2012. — № 7. — С. 39-44. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
XXXX-0119
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/51059
338.45
 
Language uk
 
Relation Проблеми науки
 
Publisher Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М. Доброва НАН України