Продвижение программного продукта в Интернет
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Продвижение программного продукта в Интернет
|
|
Creator |
Котов, Б.С.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Рассмотрены файловые архивы и поисковые системы как основные рычаги продвижения программного продукта на виртуальном рынке. Описан продукт, с помощью которого проводился эксперимент. Анализ полученных статистических данных показал значимость рассматриваемых методов для увеличение аудитории пользователей созданного программного продукта. Розглядані файлові архіви та пошукові системи як грунтівні важелі просування програмного продукту на віртуальному ринці. Описан продукт, за допомогою якого проводився експеримент. Аналіз отриманих статистичних даних виявив вагомість розгляданих методів для збільшення аудиторії користувачів програмного продукту, який був розроблений. The research of file archives and search engines as main means of promotion of a software product into electronic market was studied. The software for experiment was described. The analysis of the gathered data proved valuability of studied methods for increase of the product users number. |
|
Date |
2014-02-02T17:45:31Z
2014-02-02T17:45:31Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Продвижение программного продукта в Интернет / Б.С. Котов // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 108. — С. 37-40. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54504 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|