Запис Детальніше

Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
 
Creator Хавкіна, Л.М.
 
Subject Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
 
Description Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі.
Статья посвящена изучению символизации как универсальной категории рекламного креатива, определению основных типов и функциональных разновидностей символов в современной украинской рекламе.
The article is devoted to study symbolization as a universal category of advertising creation and determination the main types and functional varieties of symbols in the modern Ukrainian advertisement.
 
Date 2014-02-03T22:10:59Z
2014-02-03T22:10:59Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704
070:659.1:82-343
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України