Запис Детальніше

Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності
 
Creator Харченко, Н.В.
 
Subject Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
 
Description У статті розглядається проблема формування інформаційного образу компанії. Аналізуються умови формування
такого образу в умовах інформаційного суспільства, з урахуванням масовокомунікаційних моделей та специфіки
інформаційної діяльності. На основі аналізу сучасного стану дослідженості проблематики запропоновано систему
принципів інформаційної діяльності.
В статье исследуется проблема формирования информационного образа компании, анализируются условия
формирования такого образа в информационном обществе с учетом массовокоммуникационных моделей и специфики
информационной деятельности. В статье на основании анализа современных исследований предложено систему
принципов информационной деятельности.
The problem of forming of informative appearance of company is examined in the article. The terms of forming of such
appearance in the conditions of informative society are analyses, taking into account the models of mass communication and
specific of informative activity. Because of analysis of the modern state of research of problem, the system of principles of
informative activity is offered.
 
Date 2014-02-03T22:26:56Z
2014-02-03T22:26:56Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Принципи створений інформаційного образу компанії у виробничій діяльності / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 58-62. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54705
814: 655.535.6
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України