Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань: боротьба за ринок
|
|
Creator |
Хітрова, Т.В.
|
|
Subject |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
|
|
Description |
У статті розглядаються особливості розвитку сучасного українського ринку друкованих засобів масової інформації. Увага акцентована на специфіці просування українського інформаційного “продукту", успішному веденню газетної справи як бізнесової сфери діяльності.
В статье рассматриваются особенности развития рынка печатных средств массовой информации Украины. Внимание акцентировано на специфике продвижения украинского информационного "продукта", особенностях организации печатного издания как бизнес-проекта. This article searches features of market development of printing mass medias of Ukraine are examined in the article. Attention is accented on the specific of advancement of the Ukrainian informative "product", to the features of organization of printing edition as business of project. |
|
Date |
2014-02-03T22:47:43Z
2014-02-03T22:47:43Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сучасні концепції і стратегії підвищення популярності українських періодичних видань:
боротьба за ринок / Т.В. Хітрова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 63-66. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54712 070(477) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|