Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
|
|
Creator |
Коляденко, Д.Л.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского хозяйства на региональном уровне. В статті досліджено проблеми формування маркетингової стратегії малих підприємств в сільському господарстві, проаналізовано пріоритетні напрямки і перспективи, визначено шляхи удосконалення сільського господарства на регіональному рівні. In article is investigated problems of formation of marketing strategy of the small enterprises in an agriculture, the priority directions and prospects are analysed, the ways of improvement of an agriculture at a regional level are determined. |
|
Date |
2014-02-03T20:13:02Z
2014-02-03T20:13:02Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|