Запис Детальніше

Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні
 
Creator Коляденко, Д.Л.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description В статье исследованы проблемы формирования маркетинговой стратегии
малых предприятий в сельском хозяйстве, проанализированы приоритетные
направления и перспективы, определены пути усовершенствования сельского
хозяйства на региональном уровне.
В статті досліджено проблеми формування маркетингової стратегії малих
підприємств в сільському господарстві, проаналізовано пріоритетні напрямки і
перспективи, визначено шляхи удосконалення сільського господарства на
регіональному рівні.
In article is investigated problems of formation of marketing strategy of the small
enterprises in an agriculture, the priority directions and prospects are analysed, the
ways of improvement of an agriculture at a regional level are determined.
 
Date 2014-02-03T20:13:02Z
2014-02-03T20:13:02Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Удосконалення маркетингової діяльності малих підприємств в сільському господарстві на регіональному рівні / Д.Л. Коляденко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 109. — С. 70-73. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54676
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України