Запис Детальніше

Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі
 
Creator Анісімова, А. І.
Гольберг, Н. В.
 
Description Данное исследование посвящается определению и анализу некоторых семантических способов создания фразеологических единиц в современном англоязычном медийном деловом дискурсе.
Дане дослідження присвячується виявленню та аналізу деяких семантичних
способів утворення фразеологічних одиниць у сучасному англомовному
медійному діловому дискурсі.
This investigation is dedicated to the determination and analysis of some semantic
ways of creation of phraseological innovations in the English-speaking media
business discourse.
 
Date 2014-02-04T23:27:19Z
2014-02-04T23:27:19Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі / А.І. Анісімова, Н.В. Гольберг // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 12-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54985
 
Language ru
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України