Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів)
|
|
Creator |
Ворначев, А.О.
|
|
Description |
В статье исследуются основные типы мелодических контуров телевизионной англоязычной рекламы авто. Материал показывает, что для её текстов типичен падающий, прыжкоподобный и восходящий контур. Новизна исследования заключается в изучении фонетических особенностей англоязычной рекламы, которые рассматриваются в аспекте коммуникативно-функциональных характеристик, что позволяет сделать вывод о намеренном использовании определённых фонетических приёмов с целью влияния на выбор потребителя в покупке той или иной марки авто.
У статті досліджуються основні типи мелодійних контурів телевізійної англомовної реклами авто. Матеріал показує, що для її текстів типові спадний, стрибкоподібний та висхідний контур. Новизна дослідження полягає у вивченні фонетичних особливостей англомовної реклами, які розглядаються у світлі комунікативно-функціональних характеристик, що дозволяє зробити висновок про навмисне використання певних фонетичних прийомів з метою впливу на вибір споживача у придбанні тієї чи іншої марки авто. In the article the main types of melodic tones of TV car commercials are researched. The material shows that falling, transition and rising tones are the most typical for its texts. The survey novelty lies in studying the phonetic peculiarities of English advertisement which are under consideration in the light of communicativefunctional characteristics and enables us to draw a conclusion about purposeful usage of certain phonetic methods with the object of affecting the consumer choice in purchasing a particular kind of a car. |
|
Date |
2014-02-04T20:20:28Z
2014-02-04T20:20:28Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Основні типи мелодійних контурів у рекламі і їхня роль у рекламному впливі (на матеріалі телевізійної англомовної реклами автомобілів) / А.О. Ворначев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 90-92. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54873 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|