Сопоставление концептов "индивидуальность" и "статус" в английском, русском и вьетнамском рекламном дискурсе
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сопоставление концептов "индивидуальность" и "статус" в английском, русском и вьетнамском рекламном дискурсе
|
|
Creator |
Минь Нгок Ле
|
|
Description |
Статья посвящена лингвокультурному сопоставлению русского, английского и вьетнамского рекламного дискурса. Анализ реализации концептов "индивидуальность" и "статус" в рекламном дискурсе на трех языках помогает выявить сходства и различия в интерпретации этих концептов в английской, русской и вьетнамской культурах.
Стаття присвячена лінгвокультурному зіставленню російського, англійського і в'єтнамського дискурсів. Аналіз реалізації концептів "індивідуальність" та "статус" у рекламному дискурсі на трьох мовах допомогає віявити схожі та розбіжні в інтерпретації ціх концептів у англійській, російській, в'єтнамській культурах. This article is dedicated to the linguocultural study of advertisement. Analysis of the realization of concepts 'individuality' and 'status' in British, Russian and Vietnamese advertisements shows the similarities and differences in interpretation of these concepts. |
|
Date |
2014-02-05T20:07:26Z
2014-02-05T20:07:26Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сопоставление концептов "индивидуальность" и "статус" в английском, русском и
вьетнамском рекламном дискурсе / Минь Нгок Ле // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 2. — С. 63-65. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55143 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|