Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства
|
|
Creator |
Наливайченко, С.П.
Конончук, А.В. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Мета дослідження полягає в узагальненні існуючих підходів до визначення конкурентоспроможності продукції підприємства та проведеннi її аналізу на конкретному підприємстві з метою обґрунтування вибору ринкової стратегії цього підприємства.
|
|
Date |
2014-02-07T20:47:23Z
2014-02-07T20:47:23Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства / С.П. Наливайченко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 68-70. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55303 005.936.3–027.3:005.332.4 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|