Запис Детальніше

Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства
 
Creator Наливайченко, С.П.
Конончук, А.В.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Мета дослідження полягає в узагальненні існуючих підходів до визначення конкурентоспроможності продукції підприємства та проведеннi її аналізу на конкретному підприємстві з метою обґрунтування вибору ринкової стратегії цього підприємства.
 
Date 2014-02-07T20:47:23Z
2014-02-07T20:47:23Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Визначення конкурентоспроможностi продукцiї підприємства для обґрунтування вибору ринкової стратегiї підприємства / С.П. Наливайченко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 68-70. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55303
005.936.3–027.3:005.332.4
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України