Запис Детальніше

Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств
 
Creator Родіонова О.Ю.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Мета статті – наведення підходу до розвитку маркетингового потенціалу підприємств.
 
Date 2014-02-07T20:54:37Z
2014-02-07T20:54:37Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Підхід до розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 219. — С. 90-92. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55306
658.8
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України