Запис Детальніше

Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
 
Creator Горбань, Г.П.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону.
 
Date 2014-02-08T22:34:19Z
2014-02-08T22:34:19Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582
332.1(005)
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України