Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону
|
|
Creator |
Горбань, Г.П.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Метою статті є визначення особливості маркетингу у стратегічному плануванні розвитку регіону.
|
|
Date |
2014-02-08T22:34:19Z
2014-02-08T22:34:19Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості формування та реалізації маркетингової стратегії регіону / Г.П. Горбань // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 208. — С. 98-99. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55582 332.1(005) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|