Запис Детальніше

Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська
 
Creator Кобиляцький, О.П.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Метою дослідження є проведення SWOT-аналізу міста Луганська у контексті розробки бренду.
 
Date 2014-02-09T15:08:57Z
2014-02-09T15:08:57Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Swot-аналіз у контексті розробки бренду міста Луганська / О.П. Кобиляцький // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 221. — С. 58-60. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55793
339.138:911.375
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України