Запис Детальніше

Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
 
Creator Лозова, О.А.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі.
 
Date 2014-02-09T00:29:27Z
2014-02-09T00:29:27Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659
338.48:659.1
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України