Про один підхід до тестування нових методів розв’язання нестаціонарної задачі теплопровідності
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Про один підхід до тестування нових методів розв’язання нестаціонарної задачі теплопровідності
|
|
Creator |
Литвин, О.М.
Лобанова, Л.С. Залужна, Г.В. |
|
Subject |
Интеллектуальные робототехнические системы
|
|
Description |
У роботі запропонований метод побудови точних розв’язків нестаціонарної задачі теплопровідності в областях, складених з прямокутників. Пропонується аналіз результатів обчислювального експерименту, проведеного авторами за допомогою створеної ними програми при розв’язанні прикладу в областях, складених з прямокутників. Розглянуто приклад області, що має форму швелера.
В работе предложен метод построения точных решений нестационарной задачи теплопроводности в областях, составленных из прямоугольников. Предлагается анализ результатов вычислительного эксперимента, проведенного авторами с помощью созданной ими программы при решении примера в областях, составленных из прямоугольников. Рассмотрен пример области, имеющей форму швелера. In this paper, the method for constructing exact solutions of unsteady heat conduction problem for areas, which are made of rectangles, is proposed. The analysis of the results of computational experiment is offered. It was conducted by the authors with the help of two programs for solving the example in areas, which are made of rectangles. The example of area, which has a shape of channel bars, is considered. |
|
Date |
2014-02-22T23:51:55Z
2014-02-22T23:51:55Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Про один підхід до тестування нових методів розв’язання нестаціонарної задачі теплопровідності / О.М. Литвин, Л.С. Лобанова, Г.В. Залужна // Штучний інтелект. — 2012. — № 1. — С. 219-228. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/56738 519.6 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Штучний інтелект
|
|
Publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
|
|