Запис Детальніше

Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
 
Creator Тканко, В.
 
Subject Економіка
 
Description У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону.
 
Date 2014-03-03T15:04:43Z
2014-03-03T15:04:43Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
XXXX-0055
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099
 
Language uk
 
Relation Сiверянський лiтопис
 
Publisher Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України