Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
|
|
| Creator |
Тканко, В.
|
|
| Subject |
Економіка
|
|
| Description |
У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону.
|
|
| Date |
2014-03-03T15:04:43Z
2014-03-03T15:04:43Z 2005 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Сiверянський лiтопис
|
|
| Publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
|
|