Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу
|
|
Creator |
Тканко, В.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статтi дослiджується сутнiсть та механiзм формування неокласичної концепцiї регiонального маркетингу, визначається його сутнiсть та роль в системi управлiння економiчними процесами регiону.
|
|
Date |
2014-03-03T15:04:43Z
2014-03-03T15:04:43Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Теоретичні підходи до формування неокласичної концепції регіонального маркетингу / В. Тканко // Сiверянський лiтопис. — 2005. — № 6. — С. 139-142. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57099 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Сiверянський лiтопис
|
|
Publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
|
|