О проблеме интерпретации тестовой информации
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
О проблеме интерпретации тестовой информации
|
|
Creator |
Парамонов, А.И.
|
|
Subject |
Анализ и синтез коммуникационной информации
|
|
Description |
В статье рассмотрен подход к проблеме интерпретации текстовой информации. Предложен метод обработки текстовых фрагментов на основе нечеткой концептуальной модели представления знаний. Использование скрытых знаний (контекста), полученных путем вывода на основе опыта, позволяет расширить область интерпретации текста, а как следствие, повысить эффективность автоматизированных систем категоризации, аннотации, а также информационно-поисковых систем.
У статті розглянуто підхід до проблеми інтерпретації текстової інформації. Запропоновано метод обробки текстових фрагментів на основі нечіткої концептуальної моделі представлення знань. Використання прихованих знань (контексту), отриманих шляхом виведення на основі досвіду, дозволяє розширити сферу інтерпретації тексту, а як наслідок, підвищити ефективність автоматизованих систем категоризації, анотації, а також інформаційно-пошукових систем. In article the approach to a problem of text interpretation is considered. The method of text fragments processing on the basis of fuzzy conceptual model of knowledge representation is offered. Use of the tacit knowledge (context) received by a conclusion on the basis of experience, allows to expand area of text interpretation, and as a result, to increase efficiency of the automated systems of categorization, annotations and information search systems. |
|
Date |
2014-03-14T08:50:57Z
2014-03-14T08:50:57Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
О проблеме интерпретации тестовой информации / А.И. Парамонов // Штучний інтелект. — 2012. — № 4. — С. 245-252. — Бібліогр.: 4 назв. — рос.
1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/57738 004.89:004.4+004.934 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Штучний інтелект
|
|
Publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
|
|