Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
|
|
Creator |
Бєлякова, О.В.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі.
|
|
Date |
2014-04-06T16:19:34Z
2014-04-06T16:19:34Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110 339.9.012 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|