Запис Детальніше

Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства
 
Creator Бєлякова, О.В.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Метою даної статті є дослідження питання поєднання процесів формування конкурентних переваг продукції з прискоренням виведення підприємства з періоду нестабільності й забезпечення сталого функціонування в стратегічній перспективі.
 
Date 2014-04-06T16:19:34Z
2014-04-06T16:19:34Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Конкурентоспроможність продукції як базова складова реалізації стратегічних цілей підприємства / О.В. Бєлякова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 9-11. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59110
339.9.012
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України