Запис Детальніше

Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
 
Creator Акайомова, А.
 
Subject Політичні інститути і процеси
 
Description Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти
її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу.
 
Date 2014-04-10T07:42:09Z
2014-04-10T07:42:09Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
2078-1873
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812
 
Language uk
 
Relation Політичний менеджмент
 
Publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України