Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика
|
|
Creator |
Акайомова, А.
|
|
Subject |
Політичні інститути і процеси
|
|
Description |
Сучасні соціально-політичні відносини в суспільстві передбачають оперативне реагування політикуму на суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Розгортання глобалізаційних процесів пов'язане, зокрема, зі значним посиленням іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Отже жодній державі не байдуже, якими в уяві міжнародної спільноти постають її політичні лідери, політичні партії та інші суб'єкти її політики. Загальновизнано, що імідж може формуватися стихійно, але в сучасних умовах це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу. |
|
Date |
2014-04-10T07:42:09Z
2014-04-10T07:42:09Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 3(36). — С. 112-119. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59812 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Політичний менеджмент
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|