Запис Детальніше

Дослідження навчання компактних нечітких баз знань типу Мамдані

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження навчання компактних нечітких баз знань типу Мамдані
 
Creator Штовба, С.Д.
Мазуренко, В.В.
 
Subject Нейронные сети и нейросетевые технологии. Информационная безопасность ИС
 
Description У статті досліджується процес ідентифікації багатофакторних залежностей за допомогою нечітких баз знань типу Мамдані. В роботі представлені результати експериментів із визначення залежності помилки
навчання компактних нечітких баз знань типу Мамдані від їх повноти. Експерименти проведено для
залежностей «2 входи – 1 вихід». Запропонована експоненційна модель оцінки помилки навчання від
повноти бази знань.
В статье исследуется процесс идентификации многофакторных зависимостей с помощью нечетких баз знаний типа Мамдани. В работе представлены результаты экспериментов по определению зависимости
ошибки обучения компактных нечетких баз знаний типа Мамдани от их полноты. Эксперименты
проведены для зависимостей «2 входа – 1 выход». Предложенная экспоненциальная модель оценки
ошибки обучения от полноты базы знаний.
The process of identifying multi-dependencies using fuzzy Mamdani-type knowledge bases is investigated. This paper presents the results of experiments on determining the dependence of tuning error of compact Mamdani-type
fuzzy knowledge bases on their completeness. Experiments are carried out for dependencies “2 inputs-1 output”. The
exponential model of estimation between training errorand the completeness of knowledge base is proposed.
 
Date 2014-04-15T19:13:41Z
2014-04-15T19:13:41Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Дослідження навчання компактних нечітких баз знань типу Мамдані / С.Д. Штовба, В.В. Мазуренко // Штучний інтелект. — 2011. — № 4. — С. 521-529. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1561-5359
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/60501
658.012
 
Language uk
 
Relation Штучний інтелект
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України