Нечеткая модель управления качеством банковских услуг
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нечеткая модель управления качеством банковских услуг
|
|
Creator |
Замула, А.А.
|
|
Subject |
Обучающие и экспертные системы
|
|
Description |
В статье разработана модель нечеткого управления качеством банковских услуг как основного фактора конкурентоспособности финансового учреждения для дальнейшего использования и интеграции в модель интеллектуального управления банковской деятельностью.
У статті розроблена модель нечіткого управління якістю банківських послуг як основного фактора конкурентоздатності фінансової установи для подальшого використання та інтеграції у модель інтелектуального управління банківською діяльністю. In the paper, the fuzzy model for control of banking services quality as the main factor of competitiveness of the financial institution for further usage and integration into the model predictive control of banking acti- vities was developed. |
|
Date |
2014-04-19T09:54:42Z
2014-04-19T09:54:42Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нечеткая модель управления качеством банковских услуг / А.А. Замула // Штучний інтелект. — 2012. — № 2. — С. 89-94. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
1561-5359 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/60700 517.977 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Штучний інтелект
|
|
Publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
|
|