Запис Детальніше

Нечеткая модель управления качеством банковских услуг

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нечеткая модель управления качеством банковских услуг
 
Creator Замула, А.А.
 
Subject Обучающие и экспертные системы
 
Description В статье разработана модель нечеткого управления качеством банковских услуг как основного фактора конкурентоспособности финансового учреждения для дальнейшего использования и интеграции в модель интеллектуального управления банковской деятельностью.
У статті розроблена модель нечіткого управління якістю банківських послуг як основного фактора конкурентоздатності фінансової установи для подальшого використання та інтеграції у модель інтелектуального управління банківською діяльністю.
In the paper, the fuzzy model for control of banking services quality as the main factor of competitiveness of the financial institution for further usage and integration into the model predictive control of banking acti- vities was developed.
 
Date 2014-04-19T09:54:42Z
2014-04-19T09:54:42Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Нечеткая модель управления качеством банковских услуг / А.А. Замула // Штучний інтелект. — 2012. — № 2. — С. 89-94. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
1561-5359
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/60700
517.977
 
Language ru
 
Relation Штучний інтелект
 
Publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України