Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
|
|
Creator |
Бережний, С.
|
|
Subject |
Економіка
|
|
Description |
У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика.
In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed. |
|
Date |
2014-05-19T15:48:14Z
2014-05-19T15:48:14Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282 65.012.12 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|