Запис Детальніше

Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
 
Creator Бережний, С.
 
Subject Економіка
 
Description У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика.
In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed.
 
Date 2014-05-19T15:48:14Z
2014-05-19T15:48:14Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282
65.012.12
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України