Етика особистісної комунікації в освітньому процесі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етика особистісної комунікації в освітньому процесі
|
|
Creator |
Бойченко, Н.
|
|
Subject |
Філософія
|
|
Description |
Стаття присвячена виявленню філософських засад взаємовідносин учасників освітнього процесу як центральної проблеми етики вищої школи. Виконано критичний аналіз теорії когнітивної складової освіти особистості як ціннісної освіти, запропонованої Лоуренсом Кольбергом, а також соціально-системної концепції навчання Нікласа Лумана. Запропоновано власну версію осмислення філософських засад взаємовідносин учасників освітнього процесу, яка спирається на теорії Л. Кольберга та Н. Лумана. The article is devoted the exposure of philosophical principles of mutual relations of participants of educational process as a central problem of ethics of high school. Critical analysis of Lawrence Kohlberg's theory of formation of personality as the valued education, and also of Niklas Lumann's socially-system conception of teaching is carried out. The own version of comprehension of philosophical principles of mutual relations of participants of educational process, which leans on the theory of Kohlberg and Lumann, is offered. |
|
Date |
2014-05-22T15:24:40Z
2014-05-22T15:24:40Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Етика особистісної комунікації в освітньому процесі / Н. Бойченко // Схід. — 2012. — № 4 (118). — С. 121-125. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62541 177:378 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Схід
|
|
Publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
|
|