Запис Детальніше

Етика особистісної комунікації в освітньому процесі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етика особистісної комунікації в освітньому процесі
 
Creator Бойченко, Н.
 
Subject Філософія
 
Description Стаття присвячена виявленню філософських засад взаємовідносин учасників освітнього процесу як центральної проблеми етики вищої школи. Виконано критичний аналіз теорії
когнітивної складової освіти особистості як ціннісної освіти, запропонованої Лоуренсом Кольбергом, а також соціально-системної концепції навчання Нікласа Лумана. Запропоновано
власну версію осмислення філософських засад взаємовідносин учасників освітнього процесу, яка спирається на теорії Л. Кольберга та Н. Лумана.
The article is devoted the exposure of philosophical principles of mutual relations of participants of educational
process as a central problem of ethics of high school. Critical analysis of Lawrence Kohlberg's theory of formation of
personality as the valued education, and also of Niklas Lumann's socially-system conception of teaching is carried out.
The own version of comprehension of philosophical principles of mutual relations of participants of educational
process, which leans on the theory of Kohlberg and Lumann, is offered.
 
Date 2014-05-22T15:24:40Z
2014-05-22T15:24:40Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Етика особистісної комунікації в освітньому процесі / Н. Бойченко // Схід. — 2012. — № 4 (118). — С. 121-125. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1728-9343
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62541
177:378
 
Language uk
 
Relation Схід
 
Publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України