Современные технологии в выявлении нарушений формирования фетоплацентарного комплекса
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Современные технологии в выявлении нарушений формирования фетоплацентарного комплекса
|
|
Creator |
Бородай, И.С.
|
|
Subject |
Оригинальные статьи
|
|
Description |
Робота присвячена визначенню прогностичної значимості ультразвукових критеріїв і оцінці їх ефективності для прогнозування виникнення загрозливого аборту у жінок із звичним невиношуванням вагітності. Загальноприйняті діагностичні та лікувально-профілактичні заходи є недостатньо ефективними, що диктує необхідність їх удосконалення. Отримані результати показують, що формуванню плацентарної недостатності у жінок з невиношуванням під час вагітності передують гемодинамічні порушення: найбільш значимими є збільшення відношення систоло-діастолі в маткових артеріях і артерії пуповини. The research is aimed at significance determination of US criteria in prediction of intrauterine fetal growth restriction syndrome in women with habbitual noncarrying pregnancy. The standard diagnostic and treatment-and-prophylactic actions are insufficiently effective, that dictates necessity of their improvement. The obtained findings showed that hemodynamic changes take priority over the formation of placental insufficiency in patients with habbitual noncarrying pregnancy and the most significant change - increase of systolic-diastolic ratio in uterine and umbilical arteries. |
|
Date |
2014-05-26T11:30:40Z
2014-05-26T11:30:40Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Современные технологии в выявлении нарушений формирования фетоплацентарного комплекса / И.С. Бородай // Таврический медико-биологический вестник — 2011. — Т. 14, № 3, ч. 2 (55). — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
2070-8092 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62794 618.39:[618.2:618.36:618.33]-005 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Таврический медико-биологический вестник
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|