Запис Детальніше

Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах
 
Creator Чернява, Г.Л.
Байракова, Ю.П.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємства, або
компанії, її конкурентоспроможності, послуг, характеру діяльності, масштабів виробництва, а також
визначення умов при яких забезпечується найбільш повне задоволення попиту споживача. Для реалізації
даної цілі у статті е розгляд наступних задач: розгляд основних чинників, які мають прямий вплив на маркетингову стратегію на підприємстві (такі як маркетингова комунікація, маркетингове дослідження, конкурентоспроможність, стан зовнішнього оточення, рівень ризику), характер цілей яки ставить перед собою організація або підприємство в цілому, чинник часу.
 
Date 2014-06-19T13:54:38Z
2014-06-19T13:54:38Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах / Г.Л. Чернява, Байракова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 88-90. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731
658.8:005.21
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України