Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чинники формування маркетингової стратегії на підприємствах
|
|
Creator |
Чернява, Г.Л.
Байракова, Ю.П. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Ціль статті. На вибір маркетингової стратегії, впливає маркетингове дослідження, тому метою даної статті, є дослідження впливу внутрішніх і зовнішніх факторів, а саме: дослідження, яке полягає на оцінку ринкової ситуації, розробки прогнозів розвитку. Усе це залежить від особливостей самого підприємства, або компанії, її конкурентоспроможності, послуг, характеру діяльності, масштабів виробництва, а також визначення умов при яких забезпечується найбільш повне задоволення попиту споживача. Для реалізації даної цілі у статті е розгляд наступних задач: розгляд основних чинників, які мають прямий вплив на маркетингову стратегію на підприємстві (такі як маркетингова комунікація, маркетингове дослідження, конкурентоспроможність, стан зовнішнього оточення, рівень ризику), характер цілей яки ставить перед собою організація або підприємство в цілому, чинник часу. |
|
Date |
2014-06-19T13:54:38Z
2014-06-19T13:54:38Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чинники формування маркетингової стратегії
на підприємствах / Г.Л. Чернява, Байракова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 88-90. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64731 658.8:005.21 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|