Запис Детальніше

Інтернаціоналізація рекламної індустрії України: теоретичні основи дослідження, тенденції та проблеми

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернаціоналізація рекламної індустрії України: теоретичні основи дослідження, тенденції та проблеми
 
Creator Гохберг, О.Ю.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Мета роботи полягає в узагальненні теоретичних основи дослідження
інтернаціоналізації рекламної індустрії України, визначенні її тенденцій та проблем, що супроводжують
цей процес.
 
Date 2014-06-21T06:36:01Z
2014-06-21T06:36:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Інтернаціоналізація рекламної індустрії України: теоретичні основи дослідження, тенденції та проблеми / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 216. — С. 35-39. — Бібліогр.: 12 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64903
659.19:321.8
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України