Запис Детальніше

Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії
 
Creator Дудко, О.С.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Метою статті є визначити зв'язок міжнародного PR та міжнародної реклами як сукупності інформаційних технологій, які стимулюють збут у міжнародній торгівлі. Об’єктом дослідження є міжнародний PR у її зв’язку із міжнародною рекламою.
 
Date 2014-06-22T16:06:03Z
2014-06-22T16:06:03Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Міжнародна PR-кампанія як підготовчий етап до міжнародної рекламної кампанії / О.С. Дудко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 17-20. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65081
007:339.5
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України