Запис Детальніше

Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України
 
Creator Хамідова, О.М.
Савченко, А.А.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Date 2014-06-23T11:12:53Z
2014-06-23T11:12:53Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України / О.М. Хамідова, А.А. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 201. — С. 177-178. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65230
339.138:658.8
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України