Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України
|
|
Creator |
Хамідова, О.М.
Савченко, А.А. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Date |
2014-06-23T11:12:53Z
2014-06-23T11:12:53Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України / О.М. Хамідова, А.А. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 201. — С. 177-178. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65230 339.138:658.8 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|