Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
|
|
Creator |
Звягінцева, О.Б.
|
|
Description |
Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств.
Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise. |
|
Date |
2014-07-16T17:06:01Z
2014-07-16T17:06:01Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488 339.1 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|