Запис Детальніше

Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій
 
Creator Звягінцева, О.Б.
 
Description Використовуючи загальну термінологію концепцій маркетингу, в роботі проведено дослідження еволюції маркетингу харчових продуктів в Україні, а також продемонстровано, що тільки концепція маркетингу та концепція соціально-етичного маркетингу прийнятні в маркетинговій діяльності продовольчих підприємств.
Using general terminology marketing concept, in work is organized study to evolutions of marketing the food-stuffs in Ukraine, as well as is demonstrated that only concept of marketing and concept social-ethical marketing acceptable in marketing activity food enterprise.
 
Date 2014-07-16T17:06:01Z
2014-07-16T17:06:01Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Розвиток маркетингу продовольчих товарів в Україні через еволюцію маркетингових концепцій / О.Б. Звягінцева // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 115-121. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66488
339.1
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України