Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
|
|
Creator |
Сафонов, Ю.М.
Семак, Б.Б. |
|
Description |
У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень.
The article considers the role, tasks and aims of the marketing researches in conditions of domestic market of textile raw materials. The approaches promoting the increase of effectiveness of the mentioned researches were proposed. |
|
Date |
2014-07-18T17:05:10Z
2014-07-18T17:05:10Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 339.138:001.8(075) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|