Запис Детальніше

Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
 
Creator Сафонов, Ю.М.
Семак, Б.Б.
 
Description У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень.
The article considers the role, tasks and aims of the marketing researches in conditions of domestic market of textile raw materials. The approaches promoting the increase of effectiveness of the mentioned researches were proposed.
 
Date 2014-07-18T17:05:10Z
2014-07-18T17:05:10Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576
339.138:001.8(075)
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України