Запис Детальніше

Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
 
Creator Андерсон, Н.В.
 
Description Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах.
The main directions of forming the marketing technologies for international tourist market management are formulated. The main directions of increasing the effectiveness of tourism marketing in border regions are analyzed.
 
Date 2014-07-20T15:12:34Z
2014-07-20T15:12:34Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688
911.3:32(075.8)
 
Language ru
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України