Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
|
|
Creator |
Андерсон, Н.В.
|
|
Description |
Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах.
The main directions of forming the marketing technologies for international tourist market management are formulated. The main directions of increasing the effectiveness of tourism marketing in border regions are analyzed. |
|
Date |
2014-07-20T15:12:34Z
2014-07-20T15:12:34Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688 911.3:32(075.8) |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|