Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
|
|
Creator |
Мартинюк, О.М.
Андрєєва, Н.М. |
|
Description |
У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем.
The article based on systematic understanding of the strategic environment-oriented management formed the scientific and methodological foundations of marketing tools in the activities of transport and technology systems. |
|
Date |
2014-07-29T17:08:01Z
2014-07-29T17:08:01Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985 339.138:504 + 338.47 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|