Запис Детальніше

Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
 
Creator Мартинюк, О.М.
Андрєєва, Н.М.
 
Description У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем.
The article based on systematic understanding of the strategic environment-oriented management formed the scientific and methodological foundations of marketing tools in the activities of transport and technology systems.
 
Date 2014-07-29T17:08:01Z
2014-07-29T17:08:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985
339.138:504 + 338.47
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України