Запис Детальніше

Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
 
Creator Садченко, Е.В.
 
Description У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцюжків екологічної цінності. Розглядається реальний і віртуальний ринковий простір.
The article examines the main competitive advantages of enterprises in the implementation of virtual environmental value chains. Environmental marketing can be used as an effective tool for enhancing the competitiveness of environmental goods, services and conditions in the implementation of virtual economic chain of ecological value. We consider the real and the virtual market space.
 
Date 2014-07-31T09:10:08Z
2014-07-31T09:10:08Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66994
502.15:334.722
 
Language ru
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України