Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
|
|
Creator |
Садченко, Е.В.
|
|
Description |
У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцюжків екологічної цінності. Розглядається реальний і віртуальний ринковий простір.
The article examines the main competitive advantages of enterprises in the implementation of virtual environmental value chains. Environmental marketing can be used as an effective tool for enhancing the competitiveness of environmental goods, services and conditions in the implementation of virtual economic chain of ecological value. We consider the real and the virtual market space. |
|
Date |
2014-07-31T09:10:08Z
2014-07-31T09:10:08Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66994 502.15:334.722 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|