Запис Детальніше

Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства
 
Creator Ботушан, М.І.
 
Description В статті розглянуто питання визначення ефективності інтернет-комунікацій у випадку розміщення інформації на сайтах маркетингових інформаційних посередників. Розглянуто способи оцінки ефективності маркетингових комунікацій в Мережі за чотирма етапами. Запропоновано формули розрахунку охоплення цільової аудиторії промислових підприємств.
In the article is considered the question of internet-communications’ efficiency determination in case of placing the information on marketing information intermediaries’ sites. There are considered how to perform evaluations of marketing communications in a Net according to four stages. Formulas to calculate the scope of target audience for industrial organizations are offered.
 
Date 2014-08-01T16:59:44Z
2014-08-01T16:59:44Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства / М.І. Ботушан // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 29-36. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67031
336.7
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України