Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства
|
|
Creator |
Ботушан, М.І.
|
|
Description |
В статті розглянуто питання визначення ефективності інтернет-комунікацій у випадку розміщення інформації на сайтах маркетингових інформаційних посередників. Розглянуто способи оцінки ефективності маркетингових комунікацій в Мережі за чотирма етапами. Запропоновано формули розрахунку охоплення цільової аудиторії промислових підприємств.
In the article is considered the question of internet-communications’ efficiency determination in case of placing the information on marketing information intermediaries’ sites. There are considered how to perform evaluations of marketing communications in a Net according to four stages. Formulas to calculate the scope of target audience for industrial organizations are offered. |
|
Date |
2014-08-01T16:59:44Z
2014-08-01T16:59:44Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства / М.І. Ботушан // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 29-36. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67031 336.7 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|