Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках
|
|
Creator |
Якимчук, Т.В.
Вольвач, І.Ю. Ткач, К.С. |
|
Description |
Розглядаються особливості застосування можливостей стратегічного маркетингу при збуті засобів виробництва. На прикладі ХДЗ «Палада» у статті запропонована стратегія маркетингу зі збуту продукції заводу на міжнародних ринках.
Peculiarities of strategic marketing opportunities for selling means of production are considered. The article proposes a marketing strategy for selling means of production based on the data and operation of Kherson State Plant “Palada”. |
|
Date |
2014-08-08T13:31:28Z
2014-08-08T13:31:28Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках / Т.В. Якимчук, І.Ю. Вольвач, К.С. Ткач // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 253-261. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67086 658.81:629.124 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|