Запис Детальніше

Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках
 
Creator Якимчук, Т.В.
Вольвач, І.Ю.
Ткач, К.С.
 
Description Розглядаються особливості застосування можливостей стратегічного маркетингу при збуті засобів виробництва. На прикладі ХДЗ «Палада» у статті запропонована стратегія маркетингу зі збуту продукції заводу на міжнародних ринках.
Peculiarities of strategic marketing opportunities for selling means of production are considered. The article proposes a marketing strategy for selling means of production based on the data and operation of Kherson State Plant “Palada”.
 
Date 2014-08-08T13:31:28Z
2014-08-08T13:31:28Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Стратегія маркетингу при збуті засобів виробництва на міжнародних ринках / Т.В. Якимчук, І.Ю. Вольвач, К.С. Ткач // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 253-261. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67086
658.81:629.124
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України