Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
|
|
Creator |
Лисюк, В.М.
Шлафман, Н.Л. Стоянова, М.М. |
|
Subject |
Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
|
|
Description |
У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах.
The article analyzes the transformation of marketing strategies and identifies the opportunities to adapt them to different economic conditions. In the article also suggested a new type of marketing strategies "loyal", adapted to the economic interests of society as a volatile economic environment. |
|
Date |
2014-09-03T16:35:57Z
2014-09-03T16:35:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369 330.31+339.14 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|