Запис Детальніше

Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
 
Creator Лисюк, В.М.
Шлафман, Н.Л.
Стоянова, М.М.
 
Subject Відтворення національної економіки (теорія, методологія, практика)
 
Description У статті проаналізована трансформація маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов. Запропоновано новий тип маркетингових стратегій «лояльний», пристосований до економічних інтересів суспільства в нестабільних економічних умовах.
The article analyzes the transformation of marketing strategies and identifies the opportunities to adapt them to different economic conditions. In the article also suggested a new type of marketing strategies "loyal", adapted to the economic interests of society as a volatile economic environment.
 
Date 2014-09-03T16:35:57Z
2014-09-03T16:35:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання / В.М. Лисюк, Н.Л. Шлафман, М.М. Стоянова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 52. — С. 151-159. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67369
330.31+339.14
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України