Запис Детальніше

Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
 
Creator Дюков, В.П.
Дюкова, Н.В.
 
Subject Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
 
Description У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів.
The article examines some aspects of marketing of intangibles as commercial products in the current economy, shows the main features of marketing of these products, which affect the formation of the marketing mix, developed the basic approaches to formation of the marketing of intangibles as commercial products.
 
Date 2014-10-24T15:21:46Z
2014-10-24T15:21:46Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912
338.12
 
Language ru
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України