Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
|
|
Creator |
Дюков, В.П.
Дюкова, Н.В. |
|
Subject |
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
|
|
Description |
У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів.
The article examines some aspects of marketing of intangibles as commercial products in the current economy, shows the main features of marketing of these products, which affect the formation of the marketing mix, developed the basic approaches to formation of the marketing of intangibles as commercial products. |
|
Date |
2014-10-24T15:21:46Z
2014-10-24T15:21:46Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912 338.12 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|