Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
|
|
Creator |
Жидков, М.
|
|
Subject |
Інформаційне суспільство
|
|
Description |
Актуальність дослідження проблеми пояснюється тим, що в сучасній системі масових комунікацій все помітнішу роль починають відігравати релігійні ЗМІ. Їх адресатом стають не тільки певні групи вірян, а й значно ширша аудиторія, фактично все суспільство. Цей процес особливо посилився внаслідок використання різними конфесіями електронних ЗМІ. І це не могло не стати предметом особливого інтересу фахівців у сфері масових комунікацій. Такий інтерес обумовлюється кількома причинами. Передусім, самим характером формування типологічно самодостатнього сектора системи засобів масової інформації. Інша причина — формування цільової аудиторії таких ЗМІ та активізація інформаційного запиту на теми релігійного життя не тільки в цільових групах конфесійних ЗМІ, але й в аудиторії світських газет і журналів. |
|
Date |
2014-11-21T19:51:10Z
2014-11-21T19:51:10Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій / М. Жидков // Політичний менеджмент. — 2009. — № 4(37). — С. 119-124. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70987 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Політичний менеджмент
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|