Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
|
|
Creator |
Терещук, В.
|
|
Subject |
Виборчі технології
|
|
Description |
З розвитком світової інформаційної інфраструктури у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного веб-сайту тощо. Простота і зручність зворотного зв’язку дає можливість швидко та оперативно вносити зміни в тактику і стратегію PR-заходів. Нині можна говорити вже про появу нової PR-технології, абсолютно нової галузі професійної PR-діяльності, яка одержала назву електронний паблік рілейшнз (електронний PR, e-PR), під яким розуміють використання інформаційно- комунікаційних технологій мережі Інтернет у практиці зв’язків з громадськістю. Автор ставить за мету з’ясування ролі засобів електронного PR під час президентських виборів в Україні 2004 року. Хронологічні межі дослідження: жовтень 2004 — січень 2005 року. |
|
Date |
2014-11-23T17:01:07Z
2014-11-23T17:01:07Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року / В. Терещук // Політичний менеджмент. — 2009. — № 5(38). — С. 96-108. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71082 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Політичний менеджмент
|
|
Publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
|
|