Запис Детальніше

Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
 
Creator Терещук, В.
 
Subject Виборчі технології
 
Description З розвитком світової інформаційної інфраструктури
у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше
інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє
ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за
допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного
веб-сайту тощо. Простота і зручність зворотного зв’язку дає
можливість швидко та оперативно вносити зміни в тактику і
стратегію PR-заходів. Нині можна говорити вже про появу нової
PR-технології, абсолютно нової галузі професійної PR-діяльності,
яка одержала назву електронний паблік рілейшнз (електронний
PR, e-PR), під яким розуміють використання інформаційно-
комунікаційних технологій мережі Інтернет у практиці зв’язків
з громадськістю. Автор ставить за мету з’ясування ролі засобів
електронного PR під час президентських виборів в Україні 2004
року. Хронологічні межі дослідження: жовтень 2004 — січень 2005
року.
 
Date 2014-11-23T17:01:07Z
2014-11-23T17:01:07Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року / В. Терещук // Політичний менеджмент. — 2009. — № 5(38). — С. 96-108. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
2078-1873
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71082
 
Language uk
 
Relation Політичний менеджмент
 
Publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України