Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом
|
|
Creator |
Білорус, О.
Ярова, Н. Гузенко, І. |
|
Subject |
Статті та огляди
|
|
Description |
Розглядаються основні механізми міжнародного технологічного обміну, аналізуються різні стратегії і форми реалізації інтелектуального продукту. Ставиться питання про можливість для України стати активним суб'єктом глобальної економіки ХХІ ст. і про значення у цьому контексті ефективного управління на основі принципів сучасного міжнародного маркетингу. In this article main mechanism of the international technological exchange are described, different strategies and forms of intellectual product implementation are analyzed. The authors rais the issue of possibility for Ukraine to become an active subject of the global economy of the twenty first century and a role of the effective management based on the principles of modern international marketing. |
|
Date |
2014-11-30T18:19:54Z
2014-11-30T18:19:54Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісн. НАН України. — 2002. — № 5. — С. 9-19. — укр.
0372-6436 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71293 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник НАН України
|
|
Publisher |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
|
|