Запис Детальніше

Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом
 
Creator Білорус, О.
Ярова, Н.
Гузенко, І.
 
Subject Статті та огляди
 
Description Розглядаються основні механізми міжнародного технологічного обміну, аналізуються
різні стратегії і форми реалізації інтелектуального продукту. Ставиться питання про
можливість для України стати активним суб'єктом глобальної економіки ХХІ ст. і про
значення у цьому контексті ефективного управління на основі принципів сучасного
міжнародного маркетингу.
In this article main mechanism of the international technological exchange are described,
different strategies and forms of intellectual product implementation are analyzed. The authors
rais the issue of possibility for Ukraine to become an active subject of the global economy of the
twenty first century and a role of the effective management based on the principles of modern
international marketing.
 
Date 2014-11-30T18:19:54Z
2014-11-30T18:19:54Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісн. НАН України. — 2002. — № 5. — С. 9-19. — укр.
0372-6436
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71293
 
Language uk
 
Relation Вісник НАН України
 
Publisher Видавничий дім "Академперіодика" НАН України