Запис Детальніше

Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
 
Description Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.
We consider the nature and content of the models of market segmentation based on psychographic characteristics. It is proved that the monitoring of trends in the consumer psychographic characteristics will influence the behavior of consumers when buying through the segmentation and the development of adequate marketing facilities.
 
Date 2014-12-19T20:10:21Z
2014-12-19T20:10:21Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Окландер Т.О. // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 216-222. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72169
65.01
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України