Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
|
|
Description |
Розглянуто сутність та зміст моделей сегментування ринку на основі психографічних ознак. Обґрунтовано, що моніторинг тенденцій у зміні психографічних ознак споживачів дозволить впливати на поведінку споживачів при купівлі за рахунок сегментування та розробки адекватних комплексів маркетингу.
We consider the nature and content of the models of market segmentation based on psychographic characteristics. It is proved that the monitoring of trends in the consumer psychographic characteristics will influence the behavior of consumers when buying through the segmentation and the development of adequate marketing facilities. |
|
Date |
2014-12-19T20:10:21Z
2014-12-19T20:10:21Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Окландер Т.О. // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 216-222. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72169 65.01 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|