Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство»
|
|
Creator |
Семененко, О.О.
|
|
Description |
У статті обґрунтовано необхідність масового виробництва такого специфічного товару як «підприємство».Зазначена складність позиціонування цього товару. Запропонована методика стандартизації позиціонування товару «підприємство» для зміцнення його ринкової позиції.
In the article the necessity of mass production of such a specific commodity as "enterprise" is grounded. Complexities of the positioning of this commodity are noted. The method of standardization of product positioning "enterprise" to strengthen its market position is proposed. |
|
Date |
2014-12-19T20:07:56Z
2014-12-19T20:07:56Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Методичний підхід до створення стандарту позиціонування товару «підприємство» / О.О. Семененко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 305-313. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72166 339.138+658.62(083.74) |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|