Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
|
|
Creator |
Чукурна, О.П.
|
|
Description |
В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні продукти.
In the article the considered features of establishment of prices are on informative services. The analyses basic factors of pricing are on informative services. Mechanism of pricing considered in detail on primary information, as a commodity. Different approaches are analyses in relation to methodology of pricing on informative services. |
|
Date |
2014-12-19T20:42:39Z
2014-12-19T20:42:39Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194 332.64 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічні інновації
|
|
Publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
|
|