Запис Детальніше

Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
 
Creator Чукурна, О.П.
 
Description В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні продукти.
In the article the considered features of establishment of prices are on informative services. The analyses basic factors of pricing are on informative services. Mechanism of pricing considered in detail on primary information, as a commodity. Different approaches are analyses in relation to methodology of pricing on informative services.
 
Date 2014-12-19T20:42:39Z
2014-12-19T20:42:39Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
XXXX-0066
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194
332.64
 
Language uk
 
Relation Економічні інновації
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України